Pokaż na planie centrum
Mohito
Promocja trwa od 11.08.2017

Nowy sezon marka MOHITO otwiera lookbookiem Simple Office który jest połączeniem
aktualnych trendów z wybiegów z klasycznymi elementami garderoby do pracy.
Tworzą ją kobiece sylwetki, proste kroje i tkaniny w kilku kolorach: szarości, granacie, śliwce
i czerni. Obok oversize’owych marynarek i eleganckich spodni można znaleźć kilka
niestandardowych propozycji. Ubrania i dodatki z lookbooka Simple Office są już dostępne
w salonach MOHITO w całej Polsce oraz na stronie www.MOHITO.com.
Tej jesieni projektanci postawili na klasyczną kobiecość. Tworząc ubrania do pracy skupili się
na podstawowych częściach garderoby, niezbędnikach każdej szafy, które można swobodnie
ze sobą zestawiać. Modele z lookbooka Simple Office przeprowadzą kobietę przez dzień
i pozwolą jej zbudować szykowną stylizację na wieczór. Jej cechy charakterystyczne
to uniwersalna forma, nieoczywiste cięcia i dbałość o najmniejszy detal. Nie bez znaczenia
pozostają starannie wyselekcjonowane tkaniny. Drobna kratka, sztuczne perły i prążki
pojawiły się na sukienkach, koszulach, marynarkach i płaszczach.
Na nowo zinterpretowane koszule i bluzki sprawdzą się na każdej sylwetce, a klasyczne
sukienki w kształcie litery A dzięki szerokim, rozkloszowanym rękawom zyskały charakteru
retro. W kolekcji nie mogło zabraknąć efektownych dodatków. Pojawią się botki z elastycznej,
przylegającej tkaniny, mokasyny ze sprzączkami i duże torebki, które pomieszczą wszystkie
niezbędne rzeczy. Fanki subtelnej biżuterii chętnie sięgną po kolczyki z perłami i naszyjniki w
minimalistycznym stylu.

SESJA ZDJĘCIOWA:
Modelka: Nadia Wójcik/Rebel Models
Fotograf: Marcin Hryniewicz/LPP S.A.
Stylizacja: Arleta Żak/MOHITO
Makijaż: Sylwia Rakowska/Van Dorsen Artists
Włosy: Michał Bielecki/Warsaw Creatives
Produkcja, kreacja, koncept: Marketing MOHITO

Pokaż na planie centrum