1. Do kogo skierowana jest Polityka prywatności?

    1. Rybnik Property KLP Polska przywiązuje szczególną uwagę do prywatności użytkowników korzystających ze strony internetowej http://www.rybnikplaza.pl/ („Strona Internetowa”). Jeżeli korzystasz ze Strony Internetowej, Polityka Prywatności skierowana jest właśnie do Ciebie.

    2. W Polityce Prywatności znajdziesz informacje w jaki sposób korzystamy z udostępnionych nam przez Ciebie danych osobowych, w jaki sposób je zabezpieczamy oraz jakie przysługują Ci prawa i obowiązki.

  2. Kto zbiera moje dane osobowe

    1. Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Rybnik Property KLP Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Raciborska 16, 44-200 Rybnik

    2. Jeżeli masz pytania dotyczące Polityki Prywatności lub ogólnie dotyczące ochrony danych osobowych, napisz do nas na adres iod.pl@klepierre.com lub na nasz adres pocztowy: Rybnik Property KLP Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Raciborska 16, 44-200 Rybnik 

  3. W jaki sposób zbierane są moje dane osobowe?

    1. Jeżeli odwiedzisz Stronę Internetową http://www.rybnikplaza.pl/, w sposób automatyczny zbierane są dane informatyczne dotyczące Twojej wizyty, w szczególności:

      1. adres IP,

      2. rodzaj systemu operacyjnego,

      3. rodzaj/typ przeglądarki.

      Sama wizyta na naszej Stronie Internetowej nie wymaga podania od Ciebie żadnych innych informacji, ani danych osobowych.

    2. Zbieranie pozostałych danych następuje dobrowolnie w inny sposób, np. za pomocą telefonu, faksu, poczty e-mail, poprzez formularz zapisu na newsletter wyłącznie wówczas, gdy chcesz nam takie dane przekazać, np. w celu otrzymania oferty lub zapisu na newsletter. Za pomocą tych środków możesz przekazać nam swoje dane osobowe, takie jak:

      1. imię i nazwisko,

      2. adres e-mail,

      3. nr telefonu,

      4. adres zamieszkania.

    3. Twoje dane osobowe zbierane są również w trakcie przesłania nam swojego podania o pracę poprzez wysłanie pliku z CV.

    4. Podsumowując, Twoje dane osobowe możemy zbierać i później dalej przetwarzać w celach:

      1. odpowiadania na Twoje zapytania (jeśli zadzwoniłeś lub napisałeś do nas z pytaniem o ofertę i/lub poprosiłeś o przygotowanie oferty);

      2. marketingu własnych produktów (jeśli jesteś naszym Klientem, to przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe możemy dokonywać w ramach tzw. prawnie uzasadnionego interesu, na tej samej podstawie korzystamy z narzędzi do remarketingu na podstawie cookies – ale tylko w przypadku uzyskania Państwa zgody na powyższe; w pozostałych przypadkach nasza działalność marketingowa opiera się na Twojej zgodzie);

      3. przesyłania newslettera – jeśli wyraziłeś na to zgodę;

      4. rekrutacji - jeśli przesłałeś nam swoją kandydaturę.

  4. Jak wygląda zbieranie danych w celu zapisu na newsletter?

    1. W przypadku subskrypcji newslettera oraz wyrażenia zgody na jego otrzymywanie prosimy jedynie o podanie Twojego adresu e-mail, na który przesyłane będą informacje od nas.

    2. W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrypcji, klikając link anulujący subskrypcję, znajdujący się w stopce każdego newslettera.

    3. W celu pobierania informacji o tym, jakie treści z przesyłanych przez nas wiadomości czytasz, a które nie są dla Ciebie interesujące, korzystamy z oprogramowania CMSnewsletter. Twoje dane osobowe pozyskiwane w ten sposób nie są przekazywane innym podmiotom, oprócz firmy obsługującej naszą Stronę Internetową oraz firm obsługujących serwery na powyższe cele.

  5. Jak zbierane są dane osobowe w sposób automatyczny? Co to są pliki cookies?

    1. Jak już wspominaliśmy, przy okazji Twoich odwiedzin naszej Strony Internetowej w sposób automatyczny zbieramy niektóre Twoje dane. Dane te są zbierane przez tzw. pliki cookies („Ciasteczka”).

    2. Ciasteczka to pliki wysyłane do Twojego komputera lub innego urządzenia, podczas przeglądania Strony Internetowej.

    3. Ciasteczka pozwalają nam na zapamiętanie i sprawdzanie Twoich preferencji. Dzięki temu możemy m.in.: poprawiać Twoje wyniki wyszukiwania, dbać o trafność wyświetlanych przez Ciebie informacji.

    4. Ciasteczka nie dokonują żadnych modyfikacji, czy zmian ustawień w urządzeniu lub oprogramowaniu, które zostało zainstalowane na Twoim urządzeniu.

    5. Pamiętaj, że masz prawo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie przez nas Ciasteczek (możesz je blokować).

    6. Jeżeli chcesz blokować Ciasteczka, to rekomendujemy Ci wybranie odpowiednich ustawień w Twojej przeglądarce WWW. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl.

    7. Zazwyczaj Ciasteczka mogą zostać usunięte z przeglądarki poprzez opcję „usuń historię” i zaznaczenie cookies za pomocą pola check box albo poprzez zablokowanie w przeglądarce możliwości pobierania ciasteczek.

    8. Chcemy Cię poinformować, że korzystanie przez Ciebie ze Strony Internetowej oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie przez nas ciasteczek. Stosowny komunikat na ten temat wyświetla się automatycznie zawsze przy pierwszej wizycie danego użytkownika na Stronie Internetowej. Zablokowanie Ciasteczek lub ich usunięcie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Strony Internetowej, a niektóre jego opcje mogą okazać się niedostępne.

    9. Dane zbierane automatycznie przy pomocy Ciasteczek będą przez nas używane do analizy zachowań użytkowników na Stronie Internetowej i zbierania danych demograficznych o użytkownikach, co pozwala nam dostosowywać treść strony internetowej oraz wyświetlać treści dotyczące Spółki na innych stronach internetowych, które odwiedzasz (więcej poniżej w punkcie VI). Jeśli nie wyrażasz zgody na taką personalizację treści, zmień ustawienia swojej przeglądarki, tak jak wskazano powyżej w punkcie V.6. Zawsze też możesz do nas napisać na info@eura7.com – postaramy się pomóc.

  6. Jakie stosujemy inne technologie śledzące działania podejmowane na stronie?

    A. Google Analytics (cookies) – analizy statystyk strony

    1. Google Analytics wykorzystuje technologię „cookies”, w celu umożliwienia przeanalizowania źródeł ruchu i sposobu, w jaki odwiedzający korzystają ze Strony Internetowej.

    2. Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu tworzenia raportów i świadczenia innych usług związanych z ruchem i korzystaniem z Internetu.

    3. Firma Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

    4. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej i mechanizmów korygowania błędów systemowych, a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

    B. Google AdWords (cookies)

    1. Google AdWords wykorzystuje technologię „cookies”, czyli plików tekstowych umieszczanych na Twoim urządzeniu, w celu zapamiętania, jakie strony internetowe były odwiedzane z Twojego urządzenia.

    2. Google gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z umieszczania na urządzeniach plików cookies i korzysta z tych informacji w celu wyświetlania reklam na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach.

    3. My jako reklamodawcy korzystający z usług Google nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu, ale możemy zlecać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły naszą stronę www w ciągu ostatnich 7 dni.

    4. Firma Google może również przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa lub w przypadku, gdy osoby te przetwarzają takie informacje w imieniu Google.

    5. Dane te stanowią dla nas jedynie materiał statystyczny, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

    C. Piksel konwersji Facebooka

    1. Na naszej stronie internetowej stosowany jest tzw. „piksel konwersji Facebooka” serwisu społecznościowego Facebook w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram oraz w celu prowadzenia działań remarketingowych.

    2. Otrzymujemy od firmy Facebook jedynie dane statystyczne bez odniesienia do konkretnych osób. W ten sposób możemy sprawdzać skuteczność reklam w serwisie Facebook i Instagram w celach statystycznych i związanych z badaniem rynku. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zwracamy uwagę na informacje o ochronie danych na stronach: https://www.facebook.com/about/privacy/ oraz https://help.instagram.com/155833707900388.

    3. Piksel Facebooka ma za zadanie śledzić odwiedziny i zachowanie użytkowników poruszających się po Stronie Internetowej. Dzięki temu można kierować reklamy do tych osób, które były na Stronie Internetowej (remarketing) lub na poszczególnych podstronach witryny.

    4. Dane te stanowią jedynie materiał do analizy statystycznej, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane pochodzące z piksela Facebooka nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.

  7. Do jakich celów wykorzystywane są dane osobowe niepochodzące z Ciasteczek? Czy komuś są przekazywane?

    1. Dane osobowe, które nam przekażesz, są wykorzystywane do:

      1. podejmowania działań marketingowych,

      2. przyjmowania Twoich ewentualnych zastrzeżeń i zapytań,

      3. prowadzenia rekrutacji, jeśli na taki cel przekazałeś nam informacje o sobie.

    2. Jeżeli jest to niezbędne dla wykonania powyższych czynności, Twoje dane mogą być przekazane innym podmiotom. Takie przekazanie może odbyć się tylko za naszą zgodą, na podstawie zawartej umowy i tylko tym, którzy zapewniają, że Twoje dane będą odpowiednio chronione i przetwarzane zgodnie z prawem. Oznacza to, że Twoje dane osobowe są przekazywane:

      1. firmie, która obsługuje naszą Stronę Internetową,

      2. hostingodawcy, który utrzymuje na swoich serwerach naszą Stronę Internetową,

      3. firmie informatycznej, która utrzymuje rezerwowy backup strony,

      4. agencjom HR, jeśli to im zlecimy prowadzenie danego procesu rekrutacji.

    3. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

    4. Jeżeli wyrazisz zgodę na używanie przez nas Twoich danych osobowych w celu otrzymywania informacji handlowych (newslettera), Twoje dane będą zbierane i używanie w celach marketingowych, tj. do przesyłania Ci informacji z zakresu marketingu.

    5. Jeżeli nie jesteś naszym Klientem i nie wyraziłeś zgody na przesyłanie Ci informacji marketingowych e-mailem, SMSem lub telefonicznie, wówczas dane osobowe, które przekażesz nam (np. naszemu pracownikowi lub konsultantowi) bezpośrednio, np. telefonicznie, mogą być wykorzystywane przez nas wyłącznie w celu skontaktowania się z Tobą i udzielenia Ci niezbędnej pomocy oraz w celu zawartej pomiędzy nami a Tobą lub Twoją firmą umowy.

    6. Jeśli jesteś naszym klientem, to w ramach tzw. prawnie usprawiedliwionego celu, możemy kontaktować się z Tobą w celu promocji własnych produktów. Jeśli jednak nie życzysz sobie kontaktu telefonicznego ani mailowego, wówczas możemy przesłać Ci jedynie materiały pisemne za pośrednictwem tradycyjnej poczty.

    7. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu gromadzenia i wykorzystania przez Grupę Klépierre (jako administratora) danych osobowych znajdziesz w Karcie Ochrony Danych pod adresem: www.rybnikplaza.pl/karta-ochrony-danych-osobowych.
      Karta Ochrony Danych informuje również o środkach przysługujących w zakresie kontroli nad wykorzystywaniem Twoich danych osobowych i oraz przysługujących Ci prawach w tym zakresie.

  8. Czy mam dostęp do moich danych osobowych? Czy mogę odwołać wcześniej wyrażoną zgodę na otrzymywanie informacji handlowych?

    1. Pamiętaj, że w każdej chwili przysługuje Ci dostęp do Twoich danych osobowych. Możesz bezpłatnie otrzymać kopię posiadanych przez nas Twoich danych osobowych.

    2. Możesz od nas także zawsze uzyskać informacje nt.:

      1. celu przetwarzania Twoich danych,

      2. jakiego rodzaju dane przetwarzamy,

      3. komu przekazujemy Twoje dane,

      4. jak długo planujemy przechowywać Twoje dane.

    3. Przysługuje Ci prawo do:

      1. sprostowania Twoich danych,

      2. usunięcia lub ograniczenia Twoich danych, jeżeli nie są już nam potrzebne do celów, na które nam je podałeś, albo jeżeli cofnąłeś nam zgodę na ich przetwarzanie lub wnosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

    4. Możesz w każdej chwili odwołać swoją zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą e-mail i/lub zgodę na marketingowy kontakt telefoniczny. Możesz odwołać zgodę poprzez wiadomość mailową na adres: iod.pl@klepierre.com. W stopce każdej wiadomości, jaką wysyłamy w naszym newsletterze, również znajduje się link dezaktywujący, za pomocą którego możesz wypisać się z listy mailingowej.

    5. Możesz też wnieść całkowity sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych na cele marketingowe.

  9. Czy moje dane osobowe są zabezpieczane?

    1. Twoje dane są przez nas zabezpieczane, poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych, koniecznych i odpowiednich dla zapobiegnięcia ryzyku naruszenia Twoich praw lub wolności.

    2. W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.

    3. Bezpieczeństwo przesyłu danych jest zapewnione dzięki stosowaniu protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący Stronę Internetową.

  10. Postanowienia końcowe.

    1. Zasady określone w Polityce Prywatności podlegają prawu polskiemu i europejskiemu.

    2. Możesz zawsze wnieść skargę na nasze postępowanie z Twoimi danymi osobowymi. Skargę składa się do organu nadzoru

      Nazwa organu nadzoru Adres Dane kontaktowe
      Prezes Urzędu Ochrony Danych ul. Stawki 2  
      00-193 Warszawa
      tel. 606 950 000
      fax. 22 531 03 01
      https://www.uodo.gov.pl/pl/p/kontakt
    3. Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.

godziny otwarcia

Godziny otwarcia

Rybnik Plaza
pon-sob:9:00-21:00
niedz. handlowa:9:00-21:00
 
Cinema City
pon-sob:wg repertuaru
niedz. handlowa:wg repertuaru
 
empik
pon-sob:9:00-21:00
niedz. handlowa:nieczynne